teniu diferents maneres de participar de l'afa

Assistint a les reunions obertes:

Reunions obertes a totes les famílies que vulguin asistir-hi i dir-hi la seva. Dia i hora a determinar pel curs 24/25.

Ajudant en l’organització d’activitats:

La participació a l’AFA està oberta a qualsevol familiar que, de forma puntual o segons disponibilitat, vulgui i pugui col·laborar en algunes de les activitats que es fan. El compromís el decidim cadascú en funció de les ganes i del temps que hi vulguem dedicar.

Visibilitat de l’escola:

Per tal de fer escola, aquest any a part de les samarretes també hem fet gots, calendaris i loteria. Per continuar amb la intenció de recuperar així, una mica la identitat d’escola i a l’hora poder recaptar una mica de diners per invertir en els nostres fills i filles.

FEU-VOS SOCIS DE L'ASSOCIACIÓ DE FAMÍLIES DEL CARRILET!

L’Associació de Famílies de l’Escola, necessita la col·laboració de totes les famílies per a continuar amb les activitats i aportacions a l’escola, l’alumnat i les famílies. Per això us convidem a fer-vos família associada.
AVANTATGES de ser socis de l’AFA:
  • Accés a extraescolars, servei d’acollida, …
  • Descomptes en algunes botigues del poble.
  • Descomptes en l’equipament de l’escola (samarretes…)
  • Satisfaccio de participar en un projecte compromès amb l’educacio dels nostres infants.
COM FER-SE SOCI/A?
  • Import anual per família: 30€.
  • Per transferència bancària al compte: ES67 0081 0116 3600 0171 1180. Indicant nom i curs de l’alumne/a. (Per ex: MANEL MARTÍNEZ 3er).
  • En efectiu, l´últim dijous de cada mes (reunions obertes) al local de l’AFA.

BÚSTIA DE SUGGERIMENTS

img_web_carrilet