QUÈ ÉS L'AFA?

AFA son les sigles d’Associació de Famílies d’Alumnes i és l’entitat sense ànim de lucre que agrupa les famílies de l’alumnat de l’escola.

L’AFA som el principal interlocutor entre l’escola i les famílies
El nostre objectiu fonamental és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament a l’escola a través del diàleg i la col·laboració entre els diversos sectors de la comunitat educativa. També participem en la presa de decisions i en el govern de l’escola mitjançant una representant al Consell Escolar del centre.

L’AFA Carrilet som membres de l’AFFAC (Federació d’Associacions de Famílies d’Alumnes de Catalunya)

PER A QUÈ SERVEIX L'AFA?

Des de l’AFA oferim un conjunt de serveis i col·laborem amb l’escola amb l’objectiu de contribuir al benestar i educació dels nostres fills i filles:

• Oferim i gestionem serveis de suport a les famílies com l’acollida al matí.
  • Organitzem activitats extraescolars que l’alumnat pot realitzar fora de l’horari escolar en el mateix centre.
  • Col·laborem en les activitats i festes organitzades per l’escola (Castanyada, festa final de curs de 6é…)
  • Organitzem activitats festives per tota la família fora de l’horari escolar (Caminades, bicicletades, intercanvi de llibres i xocolatada per Sant Jordi, festa de final de curs…)
  • Ens encarreguem de la venda de les samarretes i altres elements amb logotip de l’escola.
  • Organitzem i participem en xerrades educatives adreçades a totes les famílies.
  • Recollim opinions fent de nexe entre l’escola i les famílies.
  • Col·laborem amb l’escola en l’adquisició de material pedagògic i en el manteniment i la renovació dels diferents espais escolars.

COM ENS ORGANITZEM?

Reunions mensuals:
  • A determinar pel curs 24/25
Treball per comissions:
  • Comissió d’extraescolars
  • Comissió d’esdeveniments
  • Comissió d’identitat carrilet (roba escolar, calendaris..)
  • Comissió loteria
  • Comissió de mobilitat

FINANÇAMENT

La principal font d’ingressos de l’AFA són les quotes de les famílies i les subvencions de l’Ajuntament. També ens ajuda la la venda de roba escolar, de calendaris, de loteria…

Som una entitat sense ànim de lucre, per tant, tots els diners que recaptem els reinvertim a l’AFA i l’escola.

JUNTA ACTUAL

Presidenta: Estel Serrats
Secretària: Elisabet Sánchez
Tresorers: Irene Rodríguez i Raquel Lozano