QUÈ FEM DES DE L'AFA?

Activitats Família-escola:

Des de l’AFA i en col·laboració amb l’escola, organitzem diverses activitats al llarg de tot el curs que tenen a veure amb el calendari escolar: castanyada, carnaval i la festa final de curs. També podem col·laborar en tallers puntuals.

Bicibus Carrilet:

Itinerari en bicicleta que es fa tots els divendres, on els infants van de casa seva a l’escola, acompanyants per adults.

Serveis a les famílies:

Des de l’AFA s’organitza el servei d’acollida matinal, es gestiona tota la oferta d’activitats extraescolars, i s’ofereix informació del servei de menjador.

Visibilitat escola:

Ens encarreguem de la venda de samarretes i gots amb el logo del Carrilet. I també gestionem, dissenyem i distribuïm el calendari anual del Carrilet, així com la loteria de Nadal.

Representació:

L’AFA és la representació de les famílies devant la direcció del centre, l’Ajuntament o altres Institucions.

Atenció a les famílies:

Reunions obertes. Dia i hora a determinar pel curs 24/25.

Col·laboració en les necessitats de l’escola:

Des de l’AFA també aportem diners per al finançament de materials i infraestructures o activitats que es duen a terme a la mateixa escola

Activitats conjuntes amb altres entitats o organitzacions:

En col·laboració amb l’Àrea d’Educació Municipal i amb d’altres ens, organitzem i promovem Xerrades formatives i altres activitats puntuals, que es poden dur a terme fora de l’escola.

Escola Carrilet
Pl. Narcisa Oliver i Deulofeu, s/n