BICIBUS CARRILET

El bicibús, que es fa tots els divendres, neix amb el principal objectiu de promoure el canvi cap a una mobilitat sostenible, però també que els infants adquireixin noves habilitats i més autonomia personal, així com millori la seva salut i el seu rendiment escolar.

Circular en grup té moltes avantatges i es creen sinergies entre alumnes i entre famílies, però la més important és la seguretat, ja que la resta de vehicles respecten més les bicicletes quan van en grup.

Com funciona?

Els infants van de casa a l’escola amb bicicleta, i ho fan en grup.
En funció de l’edat poden anar acompanyats per persones adultes.
L’organització i coordinació és per part de les famílies, a través de l’AFA de l’escola.
L’itinerari de les línies del bicibús s’escull en funció de les zones on viuen les  famílies.
L’itinerari ha estat dissenyat per la comissió de mobilitat de l’AFA,
en funció de les zones de Palafrugell on viuen les persones que s’han sumat a la proposta.

Itinerari actual:
(enllaç al Wikiloc)